DM-segrare F14 2010

Japp, det blev vi i lördags förmiddag! :D Vi är alltså bästa F14-laget i hela Östergötland! Åh, så skönt det var att vinna, men shit så nervös man var, speciellt så i slutet... Vi ledde med 1-0 i halvlek, sen i andra halvleken ledde vi först med 2-0, men sen fick de in ett mål... 2-1 alltså. Men fler mål blev det inte! Vilket är lika med att vi vann. Kan knappt fatta, så himla roligt :)

Vanligtvis så spelar vi i gult och svart, men eftersom Mjölby som vi mötte också var det och vi var bortalag så fick vi spela i rött, men tycker de är ganska snygga... Sen tror jag aldrig vi har förlorat i dem heller.


En bild från när vi hade gjort vågen. Jag är där i blått, stod i mål. Vill inte lägga in andra bilder om det är folk som inte vill ligga uppe på nätet.

Efter matchen begav jag mig upp mot Stockholm för att spela en innebandycup. Också superkul såklart! Jag var bara med på två matcher, missade de andra två.  Två vinster, två förluster. 3:e-plats.

Nu - plugga lite hemkunskap. Wiihuu. Host.

Kommentarer
Postat av: Matilda

asså jag kom på att det inte va något man behövde plugga till, skulle ju bara läsa det..

och så va det till torsdag och inte tisdag.. ;) haha

2010-08-29 @ 21:23:22
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: Alicia♥

sv: haha jag me:D♥

2010-08-30 @ 16:46:44
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/
Postat av: Elli

fy faaaaaan vad härligt ! <3

2010-09-01 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0