Idag

Tja! ska sätta mig och rita en ritning till en spagetthibro nu, så jag och min lilla hjärna kommer utesluta oss från omvärlden nu och bara tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka... Och tänka lite till.

Annars har jag varit hos en sjukgymnast idag med min fot. Haha jag kom där med foten i en plastpåse och ba: "Heej, kan du kolla på den här? Och så levde min fot och jag lyckliga i alla sina dagar... " Nae, inte riktigt kanske. Men jag fick några övningar som jag ska försöka komma ihåg att göra 3 gånger per dag. Tur att jag har min mobil som påminner mig, min hjärna har fullt upp med spagetthi och lim...

Och så har jag köpt 3 julklappar! Tjoho! Bara några kvar nu, hehe :)

Och idag kommer ännu en kass outfitbild...


Tröja från Topshop, jeans JC och ringar.

Hej spagetthibroritning säger jag nu!

Kommentarer
Postat av: Smiley Ray Cyrus - En svensk fanblogg!

Snyggt! :)

Min blogg, handlar om Miley Cyrus, om du gillar henne, så ta en titt! :)

2010-12-07 @ 20:55:14
URL: http://smileyraycyrus.webblogg.se/
Postat av: alicia

Sv. Haha tacktack <3

2010-12-08 @ 15:47:58
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0