Tidiga julklappar

Hola! Har inte bloggat så mycket senaste veckan... Hoppsan, menmen. Nu har jag ju i alla fall jullov! I fredags var det avslutning och första lovdagen låg jag i soffan i nattlinne och såg på längdskidor på TV till halv 4, sen åkte jag lite längdskidor själv men spåren va jättedåliga så det blev bara en snabbis. Sen tittade jag på TV i morgonrock istället. Vanliga kläder är ju överskattat ;)

Öppnade två stora paket imorse för vi ska till Skellefteå i jul så kan inte ta med allt.

Filt från Chilli.

Morgonrock från Åhlens.

I fredags efter avslutningen bytte Lollo, Lollo, Hanna och jag julklappar.
De här armbanden från H&M fick jag av en Lollo ;)

Och det här armbandet som jag redan hade tittat ut fick jag av Hanna och andra Lollo. Åh vad jag älskar! Det va verkligen love at first sight, haha. Från Indiska.

Kommentarer
Postat av: Alicia

HOLA!!! (micha goes spanjor (: (: (: ) ♥

2010-12-19 @ 19:44:46
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/
Postat av: Alicia

Sv: haha tack så mkt (: ♥

2010-12-20 @ 19:40:36
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0