Hejsan!

Allt bra?

Sitter i båten idag igen, med mitt sega internet.

Har badat, läst, chillat och inte så mycket mer. Men har ingen större lust att sitte här och blogga.

Såg ni matchen igår? Det gjorde jag, och var ganska nervös hela tiden. Jag höll ju konstigt nog på Tyskland, även om jag nog egentligen gillar både Spanien och spaniorer bättre. Men jag tror nog jag hejade mer på Mesut Özil (spelare i Tyskland) än på själva Tyskland... Så jag får väl nöja mig med att Spanien gick till final.

Det var ju ingen jätte-match kändes det som, ganska tråkig egentligen. Det blev nästan inga mål, och inte jättemånga jättebra målchanser heller. Men men.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sånt, sen ska jag gå ut och sätta mig igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0