Inte ett dugg arg, nejnej...

Idag har varit en väldigt deprimerande dag. Vi fick reda på vilka lärare vi skulle ha i vilka ämnen nästa termin. Man brukar ju vanligtvis ha kvar samma, men nu hade de kommit på något med att de skulle dela in lärarna i grupper (så att varje lärargrupp har ett antal klasser var osv) så att det skulle bli lättare för de att "diskutera" och sånt. Vi har verkligen bytt alla bra lärare, och allt har som det ser ut nu bara blivit sämre, förutom i ett ämne... Usch. Blir bara ledsen när jag tänker på det, speciellt att vi inte får ha kvar våran ena mentor, som också var världens bästa SO-lärare!

Men såhär såg jag ut idag i alla fall;

Jeansshorts från bikbok
Linne från bikbok
Blus från lindex
Skärp från vila
Ringar
+ Mina ljusrosa converse.




Sen skulle jag också ha spelat fotbollsmatch idag, men det blir det inget av med, jag är så förkyld och hostig. Men om det inte spöregnar så ska jag nog cykla ner och titta i alla fall.

Nu ska jag göra i ordning naglarna lite!

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

2010-06-07 @ 19:39:12
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Jättefin outfit tjejen!:)

Hoppas din dag blir bra!

<3

2010-06-08 @ 09:55:09
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Trist, fast kanske de visar sig vara bättre än vad du tror? :)

2010-06-08 @ 15:06:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0