SOLBRÄND

Skrev ju förut att jag skulle gå ut, och det var jag i flera timmar, det var ju jättefint väder! Först så satt jag nog i minst två timmar och läste och lyssnade på min ipod, sen har jag "lekt" lite med min 10-åriga brorsa. Eller snarare spelat strandtennis, krocket och sånna saker.

Jag började med att bara smörja in mig med spf 6 på bröst och axlar, men sen gick jag inte och tog 15 på hela kroppen... Och tur var väl det, jag har faktiskt fått synliga bikinilinjer. Och jag har ändå väldigt svårt att bli brun, eftersom jag är så himla blond. Blondt hår.

Nej, nu ska jag se lite till på Ocean´s 11 som går på 3:an.



Bild från mars förra året xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0