Tuuuuuuudajjjj

Rolig rubrik måste ni erkänna ;)

Första dagen efter lovet idag, och tror ni inte vi hade hemkunskapsprov i eftermiddags? Elakt att lägga det på måndagen efter lovet. Men men.

Igår va jag på 70-årsfest, tjoho ;) Närå, det va okej, min mormors bror vad fördelsedags"barnet".

Har pluggat lite idrott och om ett tag ska jag på innebnadyträning.

Shit vilka intressanta inlägg det blir vissa dagar asså. Typ nu. Låter som en tjurig gammal kärring som inte hittar sin gråa rullator har skrivit det här. NOT GOOD.

Såhär såg jag iaf ut idag på ett ungefär;


Kofta från lindex, jeans/byxor H&M, skärp Mulberry, armband Guldfynd, ringar Guldfynd by Kenza och lite random places.

Hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiina ringar:D



hade bra:D

2010-11-08 @ 20:44:46
URL: http://emeliesbloggg.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Hej!! :D

Jag måste bara säga att du klär dig sjukt snyggt! Du är supersöt också. Keep going girl! ;) ♥

2010-12-04 @ 14:08:38
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0