Helluuuuuuuuu!!

Idag va det Afrikansk dans igen i skolan, åh så roligt det är! Och imorn kommer jag (och alla andra som har afrodans) begå något i form med socialt självmord. Vi ska dansa dansen i aulan inför alla i årskurs 8, nästan 200 st med andra ord hahah. Men vad gör det när det är så roligt :D De får skratta bäst de vill, och så får vi vara stolta för att vi vågar och för att vi dansar så grymt bra. Jag ska stå längst fram också, för det var det inte många som ville...

Sen så va jag hos tandläkaren, och jag har så djupa gropar i tänderna längst in så jag ska göra en ifyllning... Har aldrig gjort något med mina tänder för det har aldrig behövts, så jag är nästan lite nervös, men mest för bedövningssprutan då. Men Alicia som är livrädd för sprutor hade tagit en i tandköttet och sa att det inte va så farligt. Då känner jag mig lite lugnare;)

Sen va det konfa, roligt som vanligt men inte riktigt lika. Konfaledare Urban sa att jag "såg ut" som ruter dam i de här kläderna haha.


Byxor H&M, spetstopp Gina Tricot, skärp Mullberry och ringar.

Oj vad klockan går... Nu ska jag skölja håret och fläta det så jag får rufs till dansen imorn. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!! Kan behövas ;)


Kommentarer
Postat av: Alicia

haha drygt med ruter dam haha ♥



Sv:

1. aa ;)

2. hehe aa det gör det nog ♥

3. där har du nog med rätt i ;P

4. haha ♥

Alldså har vi kommit fram till att du är liite bättre på engelska ♥ ;D

2010-10-29 @ 17:32:55
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0