Shoho! Kanske, eller trodde jag eller nåt sånt ;)

Jo, jag menar headern. Äntligen har jag fått det att funka lite hyfsat! Lite hyfsat. Jo, jag har ju fått in bilden. Men den där texten har jag ingen aning om hur man tar bort, hahah. Japp, bloggdesignproffset här, förstår du ;) Behöver du hjälp med din design, ring; Haha, naedå jag skojar bara. Behöver jag hjälp ring: nåt nummer. Jag nu: *RINGER*

Hoho, vilken rolig grej asså, undrar hur många som fatta ;)


Bara för att... Jag vet inte.

Men, från en grej till en annan. Imron har jag så har jag studiedag! (Det är därför jag sitter uppe här nu, annars skulle väl duktiga lilla jag ha legat och hållit på att somna nu faktiskt, eller redan ha somnat för länge sen.) Och den dagen kommer verkligen att få stå för sitt namn. STUDIEdag. Jag kommer plugga som en apa. Hur mycket det nu är?

Jo, som ni kanske märker är jag lite trött kanske men vill verkligen inte gå och lägga mig. Det är därför jag skriver så totalt onödiga saker som förmodligen ungefär ingen fattar eller tycker är särskilt intressant. Men ni läser ju, så lite funny är det väl ;)

Nä, nu ska jag göra dagens goda gärning: Sluta skriva, med andra ord inte plåga er mer.

Kram och kanske godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alicia

men nu står det ju michaela ist för minadagensoutfits (: ♥

2010-09-21 @ 16:23:00
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0