Skoljogg

Blir som ni märker inte så mycket bloggat nu när skolan är igång igen, har helt enkelt inte tid. Men men, så är det.

Idag har vi i alla fall haft skoljogg, 5 km. Hade passande nog fått ont i halsen igen, men det gick typ bra ändå, 24.18 sprang jag på, och förhoppningsvis räcker det till en 3:e plats av tjejerna i 8:an, precis som förra året. Är samma personer som kom före i år också, usch... Och det var nog inte superlångt före heller. Nästa år hoppas jag på en vinst då ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, hehe, har inte gjort det än... Sen blir det nog mjukisbyxor och TV, det är ungefär vad jag orkar med just nu. Plugga hinner jag i helgen.

Bilder: Inga. Tyvärr. Alltså ett lite halvtrist inlägg.

Kommentarer
Postat av: julia

Hej söt blogg ♥

Hur mår du idag ?

2010-09-03 @ 22:34:38
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

Hejj !

Fin blogg.

Kika gärna in på min, där det finns en ny tävling ;)

Kram // Julia Of Sweden !

2010-09-04 @ 16:05:21
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0