Dessa rubriker...

Tjeena! Nu har jag ju inte bloggat på ett tag igen. Hoppsan. Så tänkte börja med att skriva en lite väldigt rolig händelse från i tisdags, hehe. Jag stod vid mitt skåp, vi hadee just slutat, och plockade ut lite grejer. Då kommer en kille i min parallelklass och tar min mobil. Han skickar iväg ett sms och i det står det "Älskr digh<3". Okej, okej, fine. Det har hänt förut. Men en av de han skickade till va min innebandytränare. Hahah! Jag vet inte hur lång tid jag skrattade efter. Lite pinsamt kanske, men så himla ROLIGT!

Och på tal om potatisar så lämnade jag tillbaka jackan som jag bloggade om i förra inlägget. Det kändes bäst så. Istället - vårkläder, nu kör vi!

Ikväl ska jag först på fotbollsträning, efter det har jag innebandymatch. Men vet ni vart jag åker imorn då? Jo, Alperna!! AAAHH, ska bli så roligt! Längtar! Bloggar kanske nåt mer innan jag åker, men sen kan ni räkna med en DÖD blogg.


Random bild från en liten tjejkväll hemma hos mig för några veckor sen.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig dag :)

2011-02-20 @ 15:26:26
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0