Godmorgon!

Hahah, skojar bara. God förmiddag känns mer rätt.

Hitills idag har jag gått runt i mitt nattlinne och duschat. Men sen har min pappa hjälpt mig ladda hem picasa också, nu när jag har fått låna hans förra systemkamera. Det funkar ju asbra! Well, än så länge, jag har inte hunnit göra så mycket än, hehe...

Om någon timme ska jag åka till stan med mamma, ska försöka att inte shoppa mer. Får se hur det går, haha. Jomen jag ska nog klara det!


Här är förrästen det jag har köpt under båtresan, i Stockholm, Västervik och Trosa. Väskan har jag ju redan visat. Sen saknas det en topp också, som ligger i tvätten. Men jag tänkte att den visar jag sen. Då blir det en bättre bild på den här shoppingen också, lovar! Den här var nämligen inte så bra, hehe. Då kan jag skriva var jag köpte vad också, hinner inte nu. Sen ska jag ju också visa shoppingen från Skellefteå. Puh, nu ska jag inte babbla på mer.


Nähej, det gick inte att ladda in bilden nu :( Hm... Får försöka sen igen då.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Oj

2010-07-27 @ 01:28:58
URL: http://sverigedemokraterna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0