Tjaa

Det här får bli ett tråkinlägg utan några bilder, har suttit och fixat lite med några men så gick det inte att ladda in de jag hade fixat ljuset på o.s.v... Måste verkligen be pappa om hjälp med det där.

Hur har er dag varit? Min har väl varit sådär. Allmänt bra men lite dåliga saker på det. Det började med att jag försov mig ca 20 min, men det vart faktiskt inte SÅ stressigt. Mina favvo-skor just nu hos skomakaren (snälla farbror skomakare, skynda dig!) på omklackning så fick ha stövlar idag, vilket jag inte ville. Sen så trallade det väl på. Sen hade vi matte-quiz, och jag trodde det gick jättebra, men så läste jag nog tydligen sista frågan lite fel
eller nåt sånt. Onödigt.

Nu måste jag skriva på min NO-uppsats!

Jo det blev en bild i alla fall. En väldigt trevlig en. Eller vad tycker ni? Passar ju med höst åtminstånde.



Kommentarer
Postat av: alicia

Sv: haha bäst juh (: ♥

2010-10-27 @ 15:16:11
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0