Troll

God... förmddag.

Äntligen höstlov! Åh vad skönt det ska bli att vara ledig och kunna göra ingenting. Plus att plugga då.

Igår hade jag och typ 16 till dansuppvisning inför alla i årskurs 8! Haha, shit så kul det va, ville knappt att låten skulle ta slut. Jag stod längst fram, och tappade inte bort mig tack och lov ;)

Vi skulle helst ha stort hår, så jag sov med 8 flätor som tog typ 25 min att göra... Men måste säga att håret blev ganska smexigt, fast att jag såg ut som ett troll. ;)


Alicia och Elin hade Afrikanska smycken på den här internationella veckan i skolan, så de gjorde den här fina (hehe) pärlan (???) åt mig :D Jag skojade med dem och sa att jag hoppades att de skulle göra något till mig, och här är resultatet. Alicia sa att hon tyckte att den passar min papperskorg, men det tycker inte jag :D

Nu ska jag se på två avsnitt av Gossip Girk som jag missat. Ska även försöka blogga mer senare, har lite grjer att visa. Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Troll? ♥

2010-10-30 @ 12:34:46
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0