Filmkväll med migsjälv

Nu har jag precis haft en filmkväll med mig själv, hahah. Funkar det också. Såg New Moon för andra gången, den är ju så bra!

Nu ska jag bara packa ner allt till fotbollslägret i väskor, så ska jag nog gå och lägga mig. Klockan är bara kvart i tio?! OMG... Hm, känns som senare, är heeelt jävla slut. Och jag är en riktignattuggla. Hatar att sova på kvällen, älskar att sova på morgonen.hinna det innan

Har ju också skrivit i några inlägg nu att jag ska visa shoppingen... Men det har inte blivit av. Ska försöka hinna det innan jag drar på läger, men inte helt säker.

Om jag inte hinner med något mer inlägg innan jag åker iväg, så hörs vi igen på fredag/lördag! (Fast förra året fanns det dator på lägret så man kanske kan låna en och blogga lite snabbt, hehe.)

Nu: Packa ner! Snart: Packat och klart! (å, vad man kan längta tills dess...)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0