Farmors gamla

För några dagar sen när jag fortfarande va i Skellefteå provade jag och min kusin Elin lite av farmors gamla kläder. Så himla roligt! Och så otroligt smal hon va back in the days!

Bland annat provade jag de här orange-röda byxorna och den svarta volangtoppen. Vad tycker ni? Jag tycker toppen är rätt snygg (lite höghalsad dock), och byxorna tycker jag är riktigt coola faktiskt! Tror inte att jag skulle gå ut i dem, men jag gillar dem i alla fall. Eller... de är lite svåra att sätta fingret på.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha fina ny mode era? ;)



SV: haha gosedjur? Hon är ubersöt, du måste komma och träffa henne nån gång! ♥

2010-12-30 @ 16:52:59
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0