Julklappar

Nu kommer det här inlägget som säkert allalägger upp, fast i sina egna versioner såklart. Julklapparna. Så förbered er på bildbomb.


Ringen jag har på pekfingret är ju Guldfynd by Kenza. Den visste jag att jag skulle få, hade varit med och valt den. Har ju en annan ur hennes kollektion, och tycker att hennes ringar är SÅ fina!
Den andra ringen på pekfingret köpte jag på Arlanda för typ 299 kr, från märket Wishing Tree. Ingen julklapp alltså...
Så fick jag sockar från Gina tricot.


Det gråa pannbandet fick jag (från Gina tricot) och det vita har jag köpt självdiska.

Lite böcker. Har ni läst Elsas Mode?? LÄS!! Bästa boken ever typ! Eller den ligger i alla fall nånstans i toppen. Har läst typ halva boken, den är fett beroendeframkallande.


Fick den här långärmade ribbade toppen med spets på kanten av rigningen. Kommer från BikBok.


Det här halsbandet från Diddi ska jag lämna tillbaka, ville ha ett större. Har bytt till ett annat istället, det får ni se i ett annat inlägg lite senare.

Svart kedja som man hänger egna halsbandsgrejer (vad heter det??) i.


Presentkort på MQ (tjoho!) och Stadium.


Eclipse och SATC2.


Partygafflar.


Musmatta. Haha, det skulle vara den musmattan på paketet i, men istället låg den silvriga där i. Men den va ju cool den med.

Och så fick jag pengar och smågrejer som inte är särskilt intressanta att blogga om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0