Love

Grå kavaj från Vila/Hansens i Skellefteå. Fynd!

Vila/Hansens 250 kr (500 kr)

Åh, vad jag ÄLSKAR den här! Har varit lite på jakt efter en snyggare jacka, så den här va ju perfekt. Fuskpäls och ganska varm. Mycket hetare än min dunjacka! Längtar tills jag använder den ;) Också från Skellefteå.

Åhlens/frk. 299 kr (600 kr)

BIIIIIIG LOOOOOOVE säger jag bara! Och snyggare i verkligheten. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, haha. Från Skellefteå.

Aveny sko/Face, 1095 kr.

Det här var halsandet jag bytte jag ett annat halsband till. Det är från Lindex Affordable Luxery by Ewa Larsson, köt i Uppsala. Det är större än det ser ut att vara på bilden, men ni lär ju få se det på många gånger :)

Lindex 249 kr.

Och så den här fuskpälsvästen från Esprit. Har varit sugen på en sån här i päls ett tag nu, och vips dök den upp på värsta rean i rätt storlek. Yey! Också köpt i Uppsala.

Esprit, 210 kr (699 kr)

Nu va ju inte allt på rea, men jag känner att alla va sånna här bra köp som jag har varit sugen på länge.

Kommentarer
Postat av: Aline

2011-01-01 @ 13:46:34
Postat av: Aline

ooh vad snyggt

2011-01-01 @ 13:47:10
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0