Skellefteå

Just nu är jag förmodligen påväg till Skellefteå (tidsinställt inlägg) för att fira jul. Har inte med mig någon dator så det blir förmodligen inget bloggande, om jag inte loggar in på nån annans. Kommer inte hem förän typ den 29:onde efterom mitt lag spelar innebandycup också, fast i Uppsala då. Men ska inte va med på grund av min fot så ska bara kolla... :(


En bild på mig från julafton 2008.

Men, men, god jul på er! Ha en grym julafton och shoppa inte ihjäl er mellandagarna! ;)♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

okej det här kommer låte konstigt, men vad kort hår du hade då haha ♥ för att vara du asså ;) ♥

2010-12-26 @ 00:08:45
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0