Sista skoldagen

Nu har sista dagen i hela 7:an varit, känns väldigt konstigt! Bara avslutningen kvar! :)

Vid halv 6 drar jag till Ylva. Lollo, Lollo, Moa, Matilda och jag ska sova över där så vi åker till avslutningen tillsammans. Kommer bli superkul, men får inte va uppe för länge så att vi får mörka ringar under ögonen, hahah... Ska ju upp väldigt tidigt också, måste hinna göra oss i ordning ju!

Så nu ska jag alltså packa (vilket jag hatar) och jag är skiträdd att jag ska glömma något. Funderar på att skriva nån packlista på en del viktiga saker... Bäst att jag sätter igång nu!




Topp från Rapido
Svarta shorts från Vero Moda
Skärp från Vila
Armband från City
Ringar

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vem tycker du gör låten Take A Bow bäst, Rihanna eller Ne-Yo? :)

2010-06-09 @ 16:29:37
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Älskar den där blåa färgen! :)

2010-06-20 @ 15:06:47
URL: http://viktorianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0