Saturday and bad day.

Okej, nu måste jag tyvärr förbereda er för det tråkigaste inlägget i bloggvärldens historia. För jag kommer mest bara att sitta och klaga över hur allmänt smådålig den här dagen har varit. Jag varnar er, läs ett gammalt inlägg istället ;)

Okej, först och främst, i lördags hade jag internmatch med östgötalaget i fotboll. Stod i mål, och well, det var väldigt halt eftersom det var utomhus på konstgräs, plus att det var snö. Och jag som aldrig skadar mig, (det var nog flera år sedan det hände något  ordentligt) halkade och vrickade till foten ganska mycket. Envisa jag stod kvar i målet för jag ville inte va nån mes och gå av planen, eller rättare sagt ville jag helt enkelt stå kvar, hade bara stått 25 min eller nåt. Så när jag sen gick av var hela knölen på högerfoten helt uppsvullen och typ dubbelt så stor som i vanliga fall. Mysigt.
Men sen på kvällen åkva vi hos några kompisar, det va roligare i alla fall ;)

Och idag har jag haltat runt lite, uton kryckor mest för tycker mest att de är i vägen. Men när vi gick lite längre, som till maten, så hade jag dem lite halft, för jag har fått så ont i knäet av att halta runt som ett himla fruntimmer (om jag inte vrickade till det när jag halkade, hehe). Och så hade jag de också när vi gick ner till bion, vi såg nämligen Harry Potter och dödsrelikerna del 1 med alla 8:or på skolan idag! Den va jättebra :D

Okej, dagens minus:
- Jag har fått gå lite på kryckor (och det kan jag tycka är lite pinsamt. När folk ser en först utan kryckor och sen med samma dag, och så tror väl folk man är värsta mesen. Det är sånt som inte känns så typiskt mig att tycka är pinsamt. ;D)
- Jag har fått ha fula (eller snarare breda men ganska snygga) skor för att få i foten i någonting.
- Tejpen runt lurvet som jag har satt på kryckorna för att det inte ska kännas så mycket i händerna kladdar en massa...
-... så att min älskade skinnhandskar blev klistriga och kladdiga, även min händer.
- En dragkjedja på min älskade väska gick "sönder." Va fan?!
- Mina byxor va smutsiga.
- Mitt knä är helt stelt...
- Känner mig ofräsch.
- Har mycket att plugga till just nu.
- Dagen har varit allmänt dum, konstig och seg.
- Jag kommer inte på fler minus men det känns som att något lurar i bakhuvudet.

Dagens plus:
+ Såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1.
+ Jag har fått en till ring från Guldfynd by Kenza-kollektionen om jag kan ha den (visserligen får jag den i julklapp, men ändå)

Och så kom jag inte på fler :) 

Försöker få in en "fin" bild men blogg.se vill bara inte.


Nu ska jag plugga lite, men kanske slänger in ett mycket roligare inlägg snart, jag har en känsla av att det här va ganska irriterande ;)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha, jag tyckte det va kul att läsa ♥ roligare än att skriva om några jävla broar iaf ;)

2010-11-23 @ 17:57:46
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0