Presenter.

Tjenamors, tänkte visa presenterna jag fick i torsdags!

Har inte kvar den här:

Men den här har jag istället:

Jag bytte den övre tröjan mot den nedre, för jag tyckte den övre va lite lång. Älskar den undre! Båda från MQ/365 Sunshine . Övre, undre, övre, undre, övre, undre, haha ;) Ojdå, nedre också.

Har inte heller kvar den här:

Och de här har jag istället:

Bytte den gråa tubhalsduken från H&M mot mönstrade strumpbyxor från samma affär.


Stickad kofta från Lindex.

Världens roligaste! Ett bäddset.

Blondinbellasbok och prenumeration på Chic. Köper ändå varje lösnummer..


Och så min älskade ring från Guldfynd by Kenza, tycker den är så himla fin! Armbandet älskar jag också, från Guldfynd.

Mupp-inlägg, haha. Skrev lite lustigt, men så kan det vara ;) Nu ska jag fortsätta plugga hemkunskap, yey... See ya!♥

Kommentarer
Postat av: matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

fina saker!:)



besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

2010-11-06 @ 16:56:19
URL: http://typtilda.blogg.se/
Postat av: sweet atti

haha bäddset är det jag älskar att shoppa :P

2010-11-15 @ 06:16:08
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0