Fest hos Farre

Igår var det först innebandyträning för mig, sen snabbt hem och göra mig iordning för farres fest. Och så kul det var! Precis som förra året, hehe.

Slänger upp lite bilder, tog rätt många ;)


I en soffa ;)

Ute

Fördelsedagsbarnet till vänster ;)

Farres fina vägg :D

Och så jag. Asgammal topp från Mallorca som jag aldrig användt, jeansshorts Zara, ringar, skärp och örhängen.


Nu ska jag plugga hemkunskap, för vid två ska jag iväg på konfaläger. Inte så långt bort kanske, tar typ bara några minuter att gå. Ska sova i kyrkan där jag bor. Eller asså jag bor ju inte i den... Smart att vi såg en skräckfilm igår alltså, House Of Wax. Kyrka och skrächfilm passar inte ihop... Se alrdig den filmen! Såg inte ens klart den, hehe.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0