Likadant som igår ungefär.

Idag har jag gjort ungefär samma saker som igår. Uttagning till Östgötalaget i innebandy, och pluggat SO. På uttagningen spelade vi match, och det gick väl sådär. Tredje periden gick bra, resten... Nja.

Imorn är det skola igen som vanligt. Kul tycker jag, med tanke på alla roliga i min klass och i andra klasser då.

Nu känner jag att jag inte har nå mer att skriva. Ska snart gå och lägga mig, är helt slut. Fast det lär väl dröja innan jag somnar som vanligt :)


Bild från juli i år. Visst saknar man sommaren, men samtidigt känner jag mig ganska peppad inför en kall och ruggig höst (nu var jag väl lite väl optimistisk kanske). Även om man inte kan ha shorts utan strumpbyxor så är ju kläderna så grymt snygga på hösten enligt mig!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Liz

Fin bild!:)

2010-09-13 @ 11:54:38
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0