Berlinshopping




Oj, hej! Det var ett litet tag sen, haha. Men nu är jag tillbaka igen.

Två viktiga händelser sen jag bloggade sist:
1. Vann innebandycupen Floorball games, som går i min hemstad. Vi kom sist i gruppspelet, men sen gick vi och vann alltihop. Ha! Gissa om våra motståndare var paffa? ;)
2. Jag har haft/ har prao. Idag besökte jag två bondgårdar och igår gick jag en mil runt en åker... Och i måndags satt jag på ett kontor. Varierande med andra ord. Helt okej roligt i alla fall.

Men från en sak till en annan, jag var ju i Berlin med konfan förra helgen (alltså inte den som va utan den innan, hehe). Fick typ bara tre egna timmar på stan, men hann shoppa lite :)

T-shirt från Zara


Virkad/spetstopp från älskade H&M. Det va helt seriöst H&M-reklamer med Gisele Bundchen i nästan varenda gatuhörn. Kan de där bilderna utantill vid det här laget!

Får se om jag kanske lägger in lite bilder från Berlinresan någon dag. Inte ikväll i alla fall. Hoj!

Kommentarer
Postat av: Elin♥

sv: japp absolut, ingen vilostund här inte!:)

2011-04-14 @ 15:56:03
URL: http://rimhagenelin.blogg.se/
Postat av: Sandra - TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN

hoppas att du får en fin dag :)

2011-04-17 @ 11:55:23
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0