Lite bilder från fjällen

Hejhopp alla glada (och ledsna också för den delen)! Har varit hemma hela veckan nu, ända sen i söndags, men här komer i alla fall två ultrasupermegafina bilder från Tandådalen. Det blev liksom inte så jättemycket fotat. Men men.

Och åh, vad jag ÄLSKAR att åka snowboard... Och skidor också! Åkte skidor en hel dag och det gick faktiskt riktigt bra det med, känns nästan roligare med skidor än snowboard nu... Det kanske till och med går så att jag blir med skidor också innan Alperna vecka 8 istället för bara snowboard, man vet ju aldrig.

Men vad jag skulle komma fram till va att jag är TOTALT GALEN i att åka utför, och jag blir helt ledsen när man ska åka hem igen... Jag är helt säker på att Lollo och jag kommer jobba/bara åka i Chamonixx/Trysil eller nåt när vi har gått ut gymnasiet. Fatta roligt! För asså snowboard och skidor är fan roligare än både innebandy, fotboll... Och nästan till och med bättre än kläder!! Jo det är nog det! Tror jag. Och då är det stort!


Tjoho, jag i backen.

Lollo och jag. Haha, vi ser ju ut som två muppar eler nåt ;)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha muppar? Isf dom sötaste mupparna som finns ♥

2011-02-04 @ 18:55:45
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: nej? :o

du har det, så säg inget!

2011-02-06 @ 19:30:22
URL: http://labiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0