Nyårslöften

Göra en ny blogg
Jepp, jag ska komma på ett bättre bloggnamn och sen börja ägna lite mer tid åt den. Typ försöka få många fler läsare, uppdatera mer och så vidare. Det är ju himla roligt!

Göra en ny, snygg bloggdesign
Det behövs verkligen. En proffsig en. Ska nog be Alicia om hjälp, vara sig hon vill eller inte ;)

Ha godisförbud ett tag
Det hade jag förra året också, och det brukar gå bra. Och inte hela året då, utan liksom en månad i taget ungefär.

Sluta fucking riva på naglarna!
GAAAAAAH!! Jag önskar så att jag kunde sluta riva på naglarna. Men det är som värsta beroendet, går ju knappt att sluta. Det här löftet är som dömt att misslyckas...

Bli bättre på att svara på kommentarer
Jag är ganska dålig på det nu. Jag ser dem, tänker "gör det sen", glömmer och så har det gått lite för låg tid för att svara på dem.


Typ så. Intressant fakta.

Kommentarer
Postat av: Alicia

HAHA bloggdesign gu va kul länktar (: ♥

2011-01-07 @ 22:10:10
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0