Året 2010!

Januari

Hittade knappt några bilder, men här är nån i alla fall. Myste runt i min tröja från Gina Tricot ibland.

Februari

Hade hemmamyskväll med Ellinor. Samma tröja igen, haha.


Va i Trysil med familjen och lollo med familj. Lollo och jag va snyggast i backen i våra jackor. Hon på övre bilden och jag på nedre.

Mars

Sov över hos Lollo med matilda. Här sminkade vi oss liiiiiiite för mycket med ett guldigt puder som Lollo hade. Fast på skoj då ;)

April

Va på fest hos Ellinor, vi hade så grymt kul! Dansade som galningar till Kalinka, Las Ketchup och massa The Baseballslåtar. Vi körde sanning eller konka också tror jag, och då var jag tvungen att sätta min ultramegaheta bh som jag hade då utanpå tröjan. Tror det var då tjejerna på catwalken hade korsetter och sånt ovanpå topparna faktiskt.

Firade Valborg (tror jag) hos Matilda, också himla roligt. På bilden är det Ellinor till vänster och jag till höger.

Maj

Relaxade inomhus i min blåa sköna åretröja.

Köpte en jeansjacka och scarf från Cubus. Också Jeans från Gina tricot, men de lämnade jag tillbaka.
Provade min spetsklänning som jag skulle ha på skolavslutningen.

Juni

Va och badade med tjejorna. Började bra - slutade i katastrof. Ellinors och Matildas mobiler och diverse andra grejer blev stulna. Fyfan.
Slänger in en outfitbild i alla fall, vill bara se hur det ser ut:    Topp med nitar/stenar från lindex  jeansshorts från bikbok  armband från bikbok  ringar från glitter, slaka marknad, och en är mammas :)
Jag startade den här bloggen! Det här va min första outfitbild, haha!

Sommar!

Sov över med Lollo, Lollo, Matilda och Moa hos Ylva innan skolavslutningen. Så roligt vi hade! Här skulle vi precis gå och ta bussen.

Nu hade vi sommarlov och här va det fest hos Hanna.

Midsommarfirande i Skellefteå.

Juli

Fotbollscup i Valdemarsvik. Det blev en andraplats där!

Vi va iväg på en lång båtsemester, bland väldigt mycket annat va vi i sandhamn. Här är vi i älskade Stockholm, tror bilden är tagen vid slottet.

ÅH! Nu hade jag shoppat för söörsta gången i mitt liv på TopShop. Det lär inte vara den sista...

Jag på våran båt. Stockholm sett från vattnet alltså!

Stockholm från vattnet.

Va med Farre och Matilda.

Augusti

En jäkligt rolig kväll med Alicia och Ellinor.

Va på LFC-camp, ett fotbollsläger. Tog knappt några bilder men härr är en på Astrid och Ellinor.

Köpte min skinnjacka på 70% rea i Västervik. 600 kr istället fö 2000!

Sista badet i havet från båten för året! Jag och min lillebrorsa, Lollo och hennes lillebrorsa.

Första skoldagen efter sommaren såg jag ut så här.

Va på Rix FM festivalen med tjejorna. Så kul!

Mitt fotbollslag vann DM för flickor 14. Bäst i Östergötland!

September

Va på fest hos Farre. Inte så ånga med på bilden men ändå ;)

Va på konfaläger. Alicia och Axel på bild.

Oktober

Va hos Matilda på party.

November

Fyllde år! Fick bland annat den här ringen från Guldfynd by Kenza som jag älskar.
Militärgröna byxor.

Gjorde illa mig i foten, men jag lovar, det vill ni INTE se bilder på!

December

Fick julklappar, var i Skellefteå, julafton, va i Uppsala, tittade på när mitt innebandylag spelade innebandycup, shoppade och firade in 2011!


Kommentarer
Postat av: Alicia

HAHA hetaste bilden på mig och axel xD ♥

2011-01-01 @ 17:56:23
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0