Uuuuups...

Som ni kanske ser så har jag tagigt bort texten och den vita linjen som råkade vara mitt i headern. Och visserligen blev headern kanske snyggare, men hela bloggen "flyttades upp" så det kan vara svårt att läsa texten, höhö. Men det får jag fixa någon gång - eller så får någon (typ Alicia) hjälpa mig...

Vilka trevliga inlägg jag skriver... Ruttna helt enkelt. Men imorn kanske jag kan göra en sån här "mix and match" ur min egen garderob. Alltså när man väljer ut ett plagg och sätter ihop olika outfits av plagget.

Det här får bli ett BF - bildfritt inlägg. Jag sitter i sängen med datorn i knäet och orkar knappast gå ända bort till kameran... ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha sötis hur lyckades du haha ;) ♥

2011-01-08 @ 15:09:36
URL: http://nollfyratjugoett.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv; Ingen orsak! Och Tack så mycket du med, hihi :D

2011-01-11 @ 17:20:26
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0