So long...




Hallå där! Hur är sommaren så långt? Själv tycker jag knappt att det känns som att sommaren har börjat, tiden har gått så otrloligt fort! Ändå har halva juli då gått... Har hunnit såsa runt, vara i Skellefteå, vinna brons med laget i världens största innebandycup i prag och varit ute några dagar med båten. Vädret blev dock så dåligt så vi åkte hem igår och åker tillbaka om nån dag igen.

Men okej, nu ska jag väl komma till anledningen till varför jag skriver det här inlägget. Som ni säkert har märkt så bloggar jag typ aldrig nu för tiden. Beror nog på att jag inte har någon större lust längre - och på att jag knappt har några läsare. Vilket såklart beror på att jag knappt bloggar... Ond cirkel det där.

Så jag tänker helt enkelt sluta blogga. Eller kanske snarare ta en lång paus. Vem vet, kanske jag börjar igen i höst, för det är ju trots allt roligt att sitta och knappra ihop inlägg på tangentbordet. Men då ska det var med ny bloggadress (försöker komma på nåt najs, men det går inte helt bra), fler läsare och ny design, haha.

Inte för att detta uppehåll kommer göra så stor skillnad, eftersom jag inte har bloggat regelbundet sen... kommer inte äns ihåg!

Nu har jag förhoppningsvis skrivit allt jag ville. Känner redan att jag nästan saknar bloggandet ;)
Då så - hejdå. Tragiskt värre! Hehe. Äsch, det är ju ungefär så långt ifrån jordens undergång man kan komma. Ingen big deal egentligen. Men allright. Då skriver jag det nu då (ha dock i åtanke att jag säkert kommer börja blogga igen):

Adios amigos!


Avslutar det hela med en inte alltför smickrande bild på mig, tagen i Prag... ;)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sommaren har gått sjukt fort! Tråkigt, inte redo för höst och vinter än :o

2011-08-24 @ 21:58:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: sofia

är det bra? :D

2011-11-09 @ 22:01:43
URL: http://scenbloggen.com/sofiajahnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0