Adios Sverige!




Heej! Ojoj, vad jag inte har bloggat på sista tiden. Ska, återigen, försöka bättra mig. Får se hur det går den här gången...

Men, imorn åker jag till Skottland med skolan! Två ur varje klass i min årskurs får åka. Ska bli himla roligt ;) Kommer hem igen nästa onsdag, sent på kvällen. Då ska ni få se lite presenter och bilder från min konfirmation som var söndags. Nu har ni något att längta efter alltså! Skämt åsido.

Well, som ett litet jätteromantiskt farväl är här shopping från den senaste tiden som jag inte har visat.


Kavaj från H&M

Randig topp från H&M

Virkad kofta från Indiska

Röda chinos från Boomerang

Den vänstra köpte min lilebrorsa och pappa till mig i Florens, de andra två köpte jag på Slaka marknad.
Blommiga skor från Maxi. Rätt fräna ändå.

Converse.

Orange skjorta från Zara, köpt när vi var i Stockholm med klassen.

Stråhatt från H&M

Vad kul det var att blogga igen! ;)

Nu måste jag sova. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0